عمران بازار
عمران بازار
چهار ایده عملی راه اندازی کسب و کار اینترنتی

موفقیت در کسب و کار اینترنتی آنلاین ( چهار راه عملی)

چهار ایده عملی برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی

موفقیت در کسب و کار اینترنتی

1- یک مشاور یا یک متخصص شوید

همه ما واقعاً در کاری مهارت داریم و دانش داریم که می توانیم به افراد دیگر منتقل کنیم. مشاور شدن به معنای بهره برداری از موضوعی است که شما در آن مهارت دارید. استفاده از آن برای کمک به دیگران یا آموزش دیگران. مشاغل زیادی به دنبال متخصصان در موضوعات یا زمینه های خاص هستند. اما آنها در زمینه های مختلف دانش دارند اما در یک مورد متخصص نیستند. شما می توانید تخصص خود را به دیگران آموزش دهید.

2- یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید

راه اندازی یک فروشگاه تجارت الکترونیکی آنلاین می تواند یک کار بزرگ باشد و نیاز به سرمایه گذاری اولیه دارد. شما نه تنها به طراحی وب سایت و ایجاد لیست محصولات احتیاج دارید. بلکه کالاهایی را که می فروشید نیز خریداری ، ذخیره و حمل می کنید.
فروشگاه های Dropshipping متفاوت هستند. با داشتن یک فروشگاه dropshipping ، شما فقط باید کسری از آن کار را انجام دهید. فروشگاه های Dropshipping به شما امکان می دهند یک وب سایت ایجاد کنید و محصولات را بفروشید. ​اما بدون نیاز به نگهداری موجودی کالا یا ارسال محصولات خود. این مورد توسط یک عمده فروش شخص ثالث مراقبت می شود.

هنگامی که مشتری محصولی را از وب سایت شما خریداری می کند ، با یک تولید کننده یا عمده فروش شخص ثالث سفارش می دهید. سپس آن را مستقیماً از طرف شما برای مشتری ارسال می کنید. فروشگاه های Dropship باعث صرفه جویی در وقت ، پول و منابع شما می شوند.
ایجاد وب سایت یا گالری محصولات حتی لازم نیست مشکل باشد. شما می توانید با استفاده از WooCommerce یا الگوهای با کاربرد آسان در سیستم عامل هایی مانند Shopify و برنامه هایی مانند Oberlo یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید. فقط در عرض چند روز می توانید به معنای واقعی کلمه یک فروشگاه اینترنتی dropship با هزاران محصول راه اندازی کنید.

3- فری لنسر شوید – Freelancer

برای مدت طولانی ، اصطلاح “فریلنسر” به کسی گفته می شد که کار روزانه ای نداشته و برای مهارت خود در مهارت خود قیمت های بالایی می گرفت. این روزها ، بخش بزرگی از نیروی کار در سراسر جهان با کار آزاد از خانه ، پول اضافی می گیرند.
مشاغل آزاد می توانند از نمایش های یکبار پرداخت با کار تکرار و یکنواخت به صورت هفتگی یا ماهانه باشند. بهترین قسمت؟ شما به عنوان یک فریلنسر انتخاب می کنید که می خواهید پنج ساعت اضافی در هفته یا 20 ساعت بیشتر کار کنید. به هر تعداد که دوست دارید می توانید پروژه ها را جستجو کرده و یا درخواست دهید.

4- خرید و فروش نام های دامنه

اگر تاکنون فکر کرده اید که خرید و فروش املاک و مستغلات سرگرم کننده و پردرآمد به نظر می رسد. مفهوم خرید و فروش نام دامنه را دوست خواهید داشت.
درست مثل خرید کم و فروش زیاد با خانه های واقعی ، ورق زدن دامنه حاشیه زیادی دارد که می تواند پول زیادی را در جیب شما بگذارد. گرانترین نام دامنه ای که تاکنون فروخته شده است. Insurance.com است ، این نام تجاری در سال 2010 با قیمت 35.6 میلیون دلار فروخته شده است. خرید و فروش دامنه در sedo برای خرید دامنه ، شما به چیزی بیشتر از کارت اعتباری نیاز ندارید. شما می توانید دامنه ها را در سایت های خرید دامنه آشنا مانند GoDaddy.com یا در سایت های حراج دامنه مانند NameJet یا Sedo خریداری کنید.

فروش دامنه نیاز به کمی تفکر خلاقانه دارد زیرا شما نیاز به یافتن خریدار مناسب دارید (دقیقاً مانند فروش املاک و مستغلات فیزیکی).

فروشندگان موفق به شما خواهند گفت که ایجاد مجموعه ای از ده ها (یا حتی صدها) دامنه ، شانس شما را برای فروش و سود افزایش می دهد.
صدها سایت حراج و فروم برای خرید و فروش نام دامنه اختصاص داده شده است. بنابراین می توانید به راحتی نکات و نکاتی را پیدا کنید.

عمران بازار
www.omranbazar.com

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *