عمران بازار
عمران بازار
مزایا و معایب تبلیغات اینترنتی

فواید و مضرات تبلیغات اینترنتی – در عمران بازار بخوانید …

فواید و مضرات تبلیغات اینترنتی

در این مقاله می خواهیم به فواید و مضرات تبلیغات اینترنتی بپردازیم. بیش از 4 میلیارد نفر از اینترنت استفاده می کنند. اگر می خواهید برند تجاری خود را بسازید ، به مشتریان احتمالی برسید و فروش بیشتری داشته باشید. دیگر نمی توانید از تبلیغات دیجیتال چشم پوشی کنید. اما مواظب باشید: استراتژی های ناکارآمدی وجود دارد که می تواند پول تبلیغات شما را در مدت زمان رکورد بخورد. و شما را مجبور به نشان دادن تلاش تبلیغاتی خود نمی کند.

با این حال ، برای بسیاری از مشاغل ، مزایای آن بیشتر از معایب آن است.

مزیت: مشتریان شما در اینترنت هستند.

آیا کسی را می شناسید که از اینترنت استفاده نکند؟ این واقعیت که همه جا وجود دارد احتمالاً قانع کننده ترین دلیل برای سوار شدن است. بسترهای نرم افزاری مانند فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر و لینکدین به شما فرصت زیادی می دهند تا محصولات یا خدمات خود را در مقابل مشتریان بالقوه قرار دهید.
Google Display Network یک روح واقعی تبلیغاتی است که بیش از 2 میلیون سایت ناشر در آن می توانید تبلیغ کنید.

مزیت: شما می توانید به طور موثر هدف قرار دهید

در گوگل ادز می توانید این کار را انجام دهید

تصور کنید می توانید از بهترین مشتری خود عکس فوری بگیرید و صد بار از او کپی بگیرید. با داشتن مخاطبان شبیه به سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، تقریباً می توانید. فیس بوک و کانال های شبکه های مشابه دارای تعداد جمعیتی است که آنها با تبلیغ کنندگان به اشتراک می گذارند. بنابراین شما می توانید کاربرانی را که به احتمال زیاد محصولات شما را خریداری می کنند تنظیم کنید. مشتریان یا مشتریان احتمالی را با عنوان شغلی در LinkedIn ، ارتباطات در فیس بوک یا علایق و رفتارهای اینستاگرام هدف قرار دهید. برخلاف رویکرد گسترده شبکه تبلیغات تلویزیونی و رادیویی سنتی ، تبلیغات اینترنتی به شما امکان می دهد. چشم اندازهای مناسب را در زمان مناسب پیدا کرده و آگهی مورد علاقه خود را به آنها نشان دهید.

در وبلاگ عمران بازار بخوانید
مزیت: شما می توانید هزینه ها را به دقت کنترل کنید

شما می توانید هزاران تومان برای یک تبلیغ تلویزیونی 30 ثانیه ای هزینه کنید. که ممکن است به شخصی برسد که ممکن است به آنچه شما باید روزی بفروشید علاقه مند شود. شما همچنین می توانید هزاران دلار برای تبلیغات اینترنتی هزینه کنید. و تنها در صورتی هزینه پرداخت می کنید که افرادی که به محصولات شما علاقه مند هستند روی تبلیغات شما کلیک کنند. با استفاده از تبلیغات دیجیتال ، می توانید سقف هزینه را تعیین کرده و تعداد دفعات مشاهده یک مشتری احتمالی در یک دوره معین را کاهش دهید.

مزیت: شما می توانید نتایج خود را پیگیری کنید

تبلیغات دیجیتال به شما امکان می دهد نتایج کلیه مبارزات خود را رصد و پیگیری کنید. می توانید بفهمید که وقتی سرب به فروش تبدیل می شود ، به سیستم عامل محل وقوع آن توجه داشته باشید و مشخص کنید که چه نوع تبلیغاتی برای جمعیت خاص شما بهترین عملکرد را دارند. اینترنت با تمام قابلیت های ردیابی دقیقه ای به شما امکان می دهد تا بازده سرمایه تومان بازاریابی خود را بسنجید.

فواید و مضرات تبلیغات اینترنتی

عیب: پیچیده است

در بحث تبلیغات در اینترنت گزینه های زیادی وجود دارد. شما می توانید تبلیغات جستجو را انتخاب کنید. بنابراین هنگامی که مخاطبان هدف فقط به دنبال آنچه شما ارائه می دهید یا تبلیغاتی که در آن مکان هایی که به احتمال زیاد در اینترنت پرسه می زنند ظاهر می شوند تبلیغات شما نشان داده می شوند. حتی تبلیغات بومی وجود دارد که در سایت های ناشر نشان داده می شوند و آنقدر خوب با هم مخلوط می شوند که به نظر می رسد اصلاً تبلیغاتی نیستند. سپس تبلیغات بازاریابی مجدد وجود دارد که شخصی را که از وب سایت شما بازدید کرده است. با یک پیام سفارشی که در جایی دیگر از اینترنت در مقابل او ظاهر می شود ، هدف قرار می دهد.

نحوه پرداخت را به آن گزینه ها اضافه کنید. با تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک ، وقتی شخصی کلیک می کند هزینه پرداخت می کنید. اما چقدر حاضر به پرداخت آن هستید؟ برای آن تبلیغات جستجو ، باید عبارات کلیدی جستجو را مشخص کنید. و تصمیم بگیرید که برای هر کلمه چه مقدار پیشنهاد دهید. اهرم های زیادی برای کشیدن وجود دارد.

عیب: اشتباهات ممکن است پرهزینه باشد

از آنجا که تبلیغات دیجیتالی پیچیده است ، اشتباه در کسب و کارها غیرمعمول نیست. کلمات کلیدی اشتباه را انتخاب کنید ، از پیشنهاد قیمت غفلت کنید. هدف آن را بی تأثیر قرار دهید یا زمانی که فکر می کنید خاموش است. یک کمپین را در حال اجرا بگذارید و می توانید بدون تبدیل حتی یک امتیاز به یک فروش ، ثروت خود را صرف کنید. به عنوان مثال ، اگر یک کمپین در فیس بوک اجرا می کنید. اما به احتمال زیاد مشتری های شما کاربران LinkedIn هستند ، بعید است که موفق شوید. اگر پیشنهادات خود را محدود نکنید ، می توانید پولی را که فکر می کردید چند ماه طول بکشد ، از بین ببرید.

عیب: رقابت شدید است

این به محصولات و بازار شما بستگی دارد ، اما رقابت تبلیغات اینترنتی می تواند تبلیغات را بسیار گران کند. آن پیشنهادات کلمات کلیدی؟ اگر تنها 10 هزار تومان هزینه کلمه دارید ، اما رقیب شما می تواند 10 میلیون تومان بپردازد ، شانس زیادی ندارید. برای برخی از مشاغل ایجاد یک وب سایت خوب منطقی است و سپس به روش های تبلیغاتی سنتی که همیشه در گذشته کار کرده اند اعتماد می کنند.

عیب: خستگی تبلیغات رایج است

آیا تا به حال در سایتی بوده اید و تبلیغ کالایی را دیده اید که اخیراً در آن جستجو کرده اید؟ این تبلیغات اینترنتی در عادی ترین حالت خود است. اما آیا توجه کرده اید که بعد از مدتی ، آن تبلیغات حتی در رادار شما ثبت نمی شوند؟ مثل اینکه آنها نامرئی هستند این یک مشکل معمول و فراگیر در مورد پخش تبلیغات در اینترنت است. اگر کمپین ها به درستی اجرا نشوند ، نام تجاری شما و محصولاتش از خستگی تبلیغات رنج می برند.

شما گزینه های زیادی در زمینه بازاریابی دارید و احتمالاً اینترنت باید یکی از آنها باشد. تحقیق خود را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که همه مزایای خود را می برید و از دام ها جلوگیری می کنید.
می توانید ویژگی های یک تبلیغ خوب را در عمران بازار بخوانید
می توانید از گوگل ادز استفاده کنید

وبلاگ سایت عمران بازار
www.omranbazar.com

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *