عمران بازار
عمران بازار
مدیریت اضطراب ویروس کرونا در محیط کار چهار ابزار و نکته آسان برای به اشتراک گذاشتن با تیم خود مهم نیست که در کدام بخش باشید. به دلیل همه گیری ویروس کرونا ، احتمالاً در کار سطح بالایی از استرس و اضطراب را تجربه می کنید.

مدیریت اضطراب ویروس کرونا در محیط کار (چهار ابزار و نکته آسان)

مدیریت اضطراب ویروس کرونا در محیط کار

چهار ابزار و نکته آسان برای به اشتراک گذاشتن با تیم خود

مهم نیست که در کدام بخش باشید. به دلیل همه گیری ویروس کرونا ، احتمالاً در کار سطح بالایی از استرس و اضطراب را تجربه می کنید. از این گذشته ، مدیریت اضطراب ویروس کرونا یک چالش برای تقریباً همه افراد در حال حاضر در سرتاسر جهان است.

برای برخی از افراد معلول ، این اضطراب جدید ممکن است به سادگی بر اضطراب مزمن آنها به طور منظم اضافه کند.

یا ممکن است به خصوص از راههایی که این همه گیری به دلیل شرایط سلامتی می تواند بر آنها تأثیر بگذارد ، عصبی باشند. به هر حال ، از هر چهار بزرگسال در ایالات متحده یک نفر معلولیت دارد.

کارمندان ملزم نیستند که شرایط خود را به کارفرمایان خود اعلام کنند. اما تصور اینکه اکثر تیم ها در محل کار حداقل یک فرد دارای معلولیت را شامل شوند ، ایمن است.
کمک به تیم خود برای کنترل استرس و اضطراب در هر زمان یک تمرین فراگیر است.

در اینجا چند ابزار و ایده برای استفاده و به اشتراک گذاری با تیم خود آورده شده است.

1. تنفس با جعبه” می تواند به مدیریت اضطراب ویروس کرونا کمک کند ، و تمرکز خود را روی کار حفظ کنید به گزارش بهداشت ، در اینجا یک تمرین تنفس سریع وجود دارد که می تواند از نظر جسمی میزان استرس شما را کاهش دهد. سعی کنید بصورت متمرکز و با آرامش تنفس کنید.

2. از مطالعه، دیدن و شنیدن اخبار منفی در مورد کرونا ویروس دوری کنید COVID 19
اخبار منفی می تواند به شدت اضطراب آور باشد.
Mindful Browsing یک برنامه رایگان است که می تواند مانعی خودکار را در مقابل هر وب سایتی که انتخاب می کنید قرار دهد. از بررسی عناوین جلوگیری نمی کند – هنوز هم می توانید انتخاب کنید تا از طریق آن کلیک کنید. اما با درخواستی که می توانید شخصی سازی کنید جلوی شما را می گیرد. به عنوان مثال: “شما گفتید که ترجیح می دهید پنج نفس عمیق بکشید.”

اگر این برنامه خاص برای شما کار نمی کند ، بسیاری از برنامه های رایگان مسدود کننده سایت در دسترس هستند. خود را مجبور به جدا کردن از هر خبری که برای اهداف عملی لازم نیست. می تواند تا حد زیادی به رفع اضطراب کمک کند.

3. یک افزونه Slack می تواند از راه دور ارتباطات اجتماعی ایجاد کند
در حال حاضر ، محل های کار زیادی از راه دور کار می کنند. برای برخی از کارمندان دارای معلولیت ، کار از راه دور یک واقعیت از زندگی است یا محل اقامت که اغلب به سختی می توان به سختی آن را تهیه کرد.
اما برای سایر کارکنان دارای معلولیت ، کار از راه دور می تواند استرس اضافی ایجاد کند. و انزوای اجتماعی می تواند اضطراب افراد زیادی را تشدید کند.

4- کمدی همیشه می تواند اضطراب را کاهش دهد
چند کمدین جدید پیدا کنید: نمایش کمدی معلولیت های نامرئی یک نمایش کمدی استندآپ برای کمدین های معلول است. آنها به دلیل ویروس کرونا در توقف هستند. اما لیستی از کمدین های قبلی را برای کاوش در اختیار شما قرار داده اند.
در حال حاضر برای اکثر افراد ، چه مدیر و چه کارمند ، یک زمان اضطراب آور است. و بسیاری از افراد دارای معلولیت به ویژه با بروز اوضاع کرونا دچار اضطراب می شوند.
زمان مناسبی است که باید مراقب اضطراب افرادی که با آنها کار می کنیم باشید ، خواه آنها به شما اطلاع دهند یا نه.

به اشتراک گذاشتن برخی نکات برای کاهش اضطراب می تواند راهی برای نشان دادن فراگیر بودن در یک زمان پراسترس باشد.

عمران بازار
کرونا ویروس

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *