عمران بازار
عمران بازار
پنج مورد از بزرگترین و همچنان بهترین روشهای تبلیغات آنلاین

بهترین روشهای تبلیغات آنلاین و معرفی مشاغل بصورت اینترنتی ( 5 مورد)

پنج مورد از بزرگترین و همچنان بهترین روشهای تبلیغات آنلاین

پنج مورد از بزرگترین و همچنان بهترین روشهای تبلیغات آنلاین : سایت عمران بازار در اینجا سعی میکند تا با معرفی راه های مختلف ایجاد کسب و کار اینترنتی به مهندسین عمران و مشاغل مربوطه کمک کند تا بهتر بتوانند خود را تبلیغ کنند. در ذیل به روش های اصلی این مورد پرداخت شده است. باما همراه باشید.

  • وب سایت ها و وبلاگ ها

اگر می خواهید از بهترین تبلیغات آنلاین استفاده کنید ، باید وب سایت یا وبلاگ داشته باشید. بیشتر تبلیغات آنلاین برای هدایت افراد به وب سایت شما انجام می شود. در صورت تمایل ، یک مرکز اصلی است. درصد زیادی از کاربران اینترنت از اینترنت به عنوان گزینه مورد نظر خود برای یافتن اطلاعات کالاها و خدمات استفاده می کنند. وب سایت یا وبلاگ شما ویترین فروشگاهی دائمی است که در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در دسترس است.

نکته: فقط داشتن یک وب سایت یا وبلاگ به معنای دریافت ترافیک ، هدایت و فروش نیست. قبل از شروع باید 100٪ در مورد هدف وبلاگ خود روشن باشید.

  • وب سایت های رسانه های اجتماعی

وب سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک Facebook  و یوتیو YouTube  به طور مداوم در تلاشند تا درآمد تبلیغات خود را افزایش دهند. هر دو جزئیات کاملی از امکانات تبلیغاتی خود را در وب سایت های خود ارائه می دهند.

فیس بوک – Facebook

فیس بوک به شما امکان می دهد مخاطبان خود را بر اساس مکان ، سن و علایق انتخاب کنید و تبلیغات ساده مبتنی بر متن و متن را امتحان کنید. این پیشنهاد می کند که شرکت های تبلیغاتی در فیس بوک می توانند :

صفحه وب خود را تبلیغ کنید  و با ایجاد تبلیغات مربوطه تقاضا برای محصولات آنها ایجاد کنید.

در روشهای تبلیغات آنلاین رویدادی مانند عرضه یا سالگرد تولید را تبلیغ کنید.

پرداخت یا با “پرداخت به ازای هر کلیک” یا با “تأثیرگذاری” انجام می شود. (بازدیدکنندگان تبلیغ را کلیک می کنند یا نمی کنند). شما می توانید یک بودجه روزانه تنظیم کنید که در هر زمان قابل تنظیم باشد یا به بالا یا پایین تنظیم شود.

یوتیوب- YouTube

YouTube منابع گسترده ای مانند “چگونه راهنماها و کتابهای تبلیغاتی تبلیغ کنندگان را ارائه می دهد که به شما دقیقاً نشان می دهد چگونه اولین کمپین بازاریابی موفق خود را با آن تنظیم و اجرا می کنید.

Twitter توییتر همچنین اخیراً اعلام کرده است که به کاربران امکان می دهد تبلیغات خود سرویس ارائه دهند. می توانید در اینجا درباره تبلیغات توییتر اطلاعات بیشتری کسب کنید

نکته: هرگونه تبلیغ در شبکه های رسانه های اجتماعی فقط باید به عنوان بخشی از یک استراتژی هماهنگ رسانه های اجتماعی انجام شود.

  • بنرها و تبلیغات نمایشی

Display Banners یا بنر تبلیغاتی اولین روش اصلی برای تبلیغات آنلاین بود. تا سال 2009 ، آنها به کمتر از 23٪ از هزینه تبلیغات آنلاین کاهش یافتند. زیرا تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک یا کلمات کلیدی به نیروی اصلی تبدیل شد.

بنرهای نمایشی هنوز شایسته هستند و برای پیشنهادات ویژه یا تقویت یک نام تجاری خوب هستند. تبلیغات بنری تبلیغات کوچکی است که به طور معمول به اشکال مستطیل مختلف در می آید. آنها در وب سایت ها ظاهر می شوند و به عنوان یک لینک مستقیم به وب سایت تبلیغ کننده عمل می کنند. وقتی روی یک بنر کلیک می کنید ، مرورگر شما بلافاصله شما را به آن سایت هدایت می کند.

محبوبیت تبلیغات بنری تا حدودی به این دلیل است که تولید و انتشار آنها ساده است. همچنین بسیار قابل اندازه گیری هستند. بسته به آگهی و تولیدکننده یا خدمات ، تبلیغ کنندگان می توانند هزینه هر فروش را محاسبه کنند. این مقدار پول تبلیغاتی است که برای انجام یک فروش هزینه می شود.

  • پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) یا تبلیغات کلمه کلیدی

از دیگر بهترین روشهای تبلیغات آنلاین، موتورهای جستجو و بسیاری از وب سایت ها (از جمله سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و یوتیوب) ، تبلیغات کوچکی با URL تعبیه شده دارند. وقتی کسی روی این آگهی ها کلیک می کند. شرکتی که آنها را در آنجا قرار داده از شما کسر می شود. به عقیده بسیاری این روش تاکنون بهترین روش تبلیغات آنلاین بوده و با سرعتی چشمگیر در حال رشد است. برخلاف تبلیغات سنتی ، پرداخت به ازای هر کلیک توسط کاربر فعال می شود. کاربران این کار را دوست دارند. زیرا هیچ هزینه ای برای آنها ندارد. تنها در صورت وجود چیزی که باعث جذب آنها شود از آن استفاده می کنند.

مزیت پرداخت هر کلیک برای تبلیغ کنندگان این است که آنها فقط برای کلیک واقعی سایت خود هزینه می کنند. با روش های دیگر تبلیغات ، چه به صورت آفلاین و چه به صورت آنلاین ، تصور خاصی از هزینه شما برای جذب هر بازدید کننده ندارید. کاربری که از طریق سایت شما کلیک می کند. احتمالاً علاقه مند به صحبت شما خواهد بود ، زیرا این کاربران به طور فعال به دنبال اطلاعات هستند یا درباره آنچه شما باید بگویید ، خدمات محصول یا پیشنهادات شما تحقیق می کنند.

بزرگترین تبلیغ دهنده پرداخت به ازای هر کلیک تا حد زیادی گوگل است و آنها کتابخانه بزرگی از اطلاعات را در اختیار دارند که می توانند صاحبان مشاغل کوچک را از طریق روند شروع یک کمپین PPC موفق هدایت کنند.

عمران بازار – باما همراه باشید

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *